Mój motocykl wchodzi już w średni wiek (ponad 110 000 km) i chociaż nie miałem żadnych problemów z silnikiem, a regularny serwis i luz zaworowy zawsze były utrzymywane, zastanawiam się trochę nad zużyciem, więc zamierzam zrobić test kompresji i szczelności, aby sprawdzić 'stan techniczny'. Martwię się też trochę o niebieskie przebarwienia na mojej rurze wydechowej numer 4 (patrz: http://www.hondacb1000r.com/forums/maintenance/18145-one-exhaust-pipe-bluing.html), co moim zdaniem wskazuje na to, że cylinder pracuje trochę ubogo. Mechanik, z którym rozmawiałem (nie technik Hondy, ale doświadczony facet), zasugerował, że powinienem wyważyć korpusy przepustnicy. No dobrze, jestem świadomy możliwości, ale (a) w instrukcji serwisowej NIE ma wzmianki o tej procedurze, a (b) na kilku stronach wyraźnie instruuje się, aby NIE regulować niektórych śrub i śrub na korpusach przepustnicy, które są ustawione fabrycznie.