Artikel waarin staat dat de nieuwe motorfiets in Duitsland is goedgekeurd.
En ik denk dat het subframe gelaste stalen buizen zijn in plaats van gegoten legering. Zeker goedkoper om te bouwen.Ja, en goedkopere wielen
Behalve het gelaste subframe zitten die bouten en bevestigingsmiddelen op mijn 2019, die zijn allemaal standaard voor Honda. Ook de SP die op de website van American Honda staat afgebeeld, heeft volledig metalen voetsteunen, geen rubber.Best coole video, dit kan de vraag beantwoorden waarom het goedkoper is die we allemaal hebben
Om eerlijk te zijn, de meeste keren dat je deze geadverteerde foto's op motoren of auto's ziet, zijn het foto's met accessoires met de netste en meest gedetailleerde upgrades. Maar om de een of andere reden heeft deze SP op de website waar ik op zit CB1000 Hornet SP - Naked Streetbike – Honda de rubberen voetsteunenAfgezien van het gelaste subframe, zitten die bouten en bevestigingsmiddelen op mijn 2019, dat zijn allemaal standaard voor Honda. Ook de SP die op de website van American Honda staat afgebeeld, heeft volledig metalen voetsteunen, geen rubber.
Dat is American Honda, de website waar ik naar verwees. Sommige foto's tonen rubber, andere niet. Ik heb nog nooit gezien dat Honda voetsteunen als accessoire aanbiedtbut for some reason the website im on
wat raar zwarte voetsteunen.. bah lolDat is American Honda, de website waar ik naar verwees. Sommige foto's tonen rubber, andere niet. Ik heb nog nooit gezien dat Honda voetsteunen als accessoire aanbiedt
View attachment 52293
Dat is standaard op mijn SC77 SPBrembo-remklauw maar rubberslangen
voor hornet, in Aus..Dat is American Honda, de website waar ik naar verwees. Sommige foto's tonen rubber, andere niet. Ik heb nog nooit gezien dat Honda voetsteunen als accessoire aanbiedt
Ja, American Honda biedt lang niet zoveel accessoires voor straatmotoren aan als in het buitenland.voor hornet, in Aus..