Honda CB1000R Forum banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
65 Posts
Discussion Starter #1
zoals zo velen op dit forum ben ik op zoek naar een hugger .
Mijn oog is gevallen op de RossoCromo Hugger maar het aanscaffen hiervan lijkt toch niet zo gemakkelijk .
Via dit forum is er een mogelijkheid om er een aan te schaffen met korting maar dit lijkt tot nu toe alleen voor leden van dit forum vanuit engeland .
ik heb dus kontakt gezocht met de nederlandse importeur van RossoCromo ritzenmotors in weert maar deze gaf aan dat het contact met RossoCromo soms wel 3 maanden op zich laat wachten .
zijn er hier mensen die ook geintresseerd zijn in een RossoCromo Hugger en of ervaringen hebben met deze italiaanse fabrikant?

·
Registered
608 Posts
Ziet er allemaal niet zo positief uit voorlopig.
Italiaanen staan niet zo bekend om hun snelle levering.
Zit te denken om nog ff te wachten tot 2009 tot dat er wat meer keuze is en een wat zekeren en snellere levering.

·
Registered
618 Posts
En ik ben niet zo super te spreken over de Jesters. Kan gewoon beter voor dat geld. Toch blijft hij erop voorlopig ...

·
Registered
65 Posts
Discussion Starter #4
je kan nog mee doen in de discount groep voor de rossocromo aanbieding :thumbup

·
Registered
618 Posts
weet ik wel, maar mijn machientje heeft me best al wat gekost dit jaar. Als je de lijst van de opties ziet die er op zitten (pcIII, ombouw, akra, kontje, tail, hugger) mag het effie rustig aan :stop

·
Registered
65 Posts
Discussion Starter #6
ik zit er ook over te denken om een andere uitlaat( Leovince )met een powercomander op mijn motor te zetten .
maar ik vind het toch aardig wat centjes bij elkaar.
mag ik vragen wat je hiervoor kwijt was pvdk?
ik ben natuurlijk een hollander he :hello

·
Registered
618 Posts
In België kost de Akrapovic 600 euro + 21% BTW. Je hebt de keuze voor die prijs tussen de street legal versie ( met verbindingspijpje naar de catalysator en een EU keuring aangebracht op de demper) of de open versie (vervangingspijp voor de catalysator maar zonder keuring).

Als je toch een open systeem wil met keuring, moet je de street legal versie aanschaffen en daarenboven de cat-vervanger tussenpijp bij bestellen (160 euro + 21%BTW). Je kan dan de gekeurde demper verbinden met de 4-2 uitlaat.

Indien je dit wenst te doen, dan zegt Akrapovic dat je ook een Powercommander dient te installeren om de fueling te optimaliseren. Dit is echter niet nodig bij de street legal versie met behoud van de catalysator. Enkel als die vervalt, moet de powercommander in de plaats. (Prijs 299 euro incl. BTW).

Street legal rijden met Akrapovic kost dus ongeveer 750 euro, open rijden met keuring kost 1250 euro.

eric said:
ik zit er ook over te denken om een andere uitlaat( Leovince )met een powercomander op mijn motor te zetten .
maar ik vind het toch aardig wat centjes bij elkaar.
mag ik vragen wat je hiervoor kwijt was pvdk?
ik ben natuurlijk een hollander he :hello

·
Registered
141 Posts
eric said:
je kan nog mee doen in de discount groep voor de rossocromo aanbieding :thumbup

Is er nog zo'n actie lopende?
Of weet er iemand waar de rosocromo hugger te verkrijgen is zonder er 4 maand op te hoeven wachten?

MVG en bedankt

·
Registered
65 Posts
Discussion Starter #9
De aktie hier op het forum is afgelopen ,
ook denk ik dat ze hier via het forum ook geen akties meer gaan doen met Rossocromo.
Er zijn net iets te veel problemen geweest met de levering/bestelling .
Ik heb hem zelf ook via het forum gekocht en hij is erg fraai :love
Via ebay zijn ze nog wel te bestellen en zou de elvertijd ook wat korter zijn .
Ook kan je eenvoudig contact zoeken met rossocromo via facebook.

sucses met je bestelling

:fingers

1 - 11 of 11 Posts