Honda CB1000R Forum banner

1 - 20 of 32 Posts

·
Registered
27 Posts
Hey Jacsje , bij het zien van jouw foto's vraag ik me even iets af.
De positie van die zumo is da een standaard montageopstelling of iets dat je apart hebt bijgekocht , of mischien eigen makelij.
Want ik heb al minder elegante montageopstellingen gezien .
Ik ben ook van plan om een zumo aan te schaffen vandaar mijn vraag.

·
Registered
33 Posts
Racerat said:
Hey Jacsje , bij het zien van jouw foto's vraag ik me even iets af.
De positie van die zumo is da een standaard montageopstelling of iets dat je apart hebt bijgekocht , of mischien eigen makelij.
Want ik heb al minder elegante montageopstellingen gezien .
Ik ben ook van plan om een zumo aan te schaffen vandaar mijn vraag.
Hé Racerat, dit is een RAM Mount "bol met lange schroef" komt op de plaats van één van de schroeven.

linkje: http://snelbalie.gps.nl/shop/acc/rammounts

·
Registered
22 Posts
Eric, de monoseat is in België nog niet verkrijgbaar... Moet je die in Nederland bestellen of is die direct leverbaar en wat is de kostprijs ???

·
Registered
65 Posts
Discussion Starter #10
Hallo DIDK-racer,

Ik heb zelf mijn seat cover gekocht bij mijn honda dealer en heb er 187euro voor betaald .
levertijd 1 dag :thumbup

Ik denk dat je hem gemakkelijk bij een hollandse dealer kan bestellen.Het is mischien ook een idee om dit eens te vragen bij de sponsor van dit forum DOBLE .
Hierbij krijg je namelijk een aanzienlijke korting . :yay

vr gr

Eric

ps

mooie kleur van je motor :rollin

·
Registered
618 Posts
De dag dat ik 'm ophaalde bij de dealer ...

Attachments

·
Registered
65 Posts
Discussion Starter #14
hij ziet er erg strak uit ,vooral je koplamp vind ik erg mooi . :thumbup
Is hij al full power ??

·
Registered
22 Posts
CB'tje uitgerust met een memjet (computerstuurdoos), andere inlaatkelken en een volledige uitlaanlijn van Sc-projects.
Veel kracht, megakoppel en een geweldige sound. Una bomba !!!

Grtz,

Attachments

·
Registered
269 Posts
en de mijne, ondertussen zadel - 3cm en claxon achter zwart luikje bij tank en achterbandje rond gereden!

Wat nog eraan komt....is knipperlichtjes (Rizoma zero 11), (powerbrons) carbon voorspatbord, kettingkast, hugger en undertray En ik ga me velgen spuiten, bij (Wim van der Heijden te Zwartewaal)!
Dan ga ik ff kappen en lekkker alleen rijden!! Oja nog Rapid bike erop bij Ruud Fredriks te Goes. Denk dat ik die met quickshifter neem:)

Attachments

·
Registered
94 Posts
firestorm said:
En hier dan de mijne.... :angel
Die ermax undertray is echt zo prachtig, kan niet wachten voor de mijne :lick .
Heb je het moeilijk gehad met de montage en ware de richtingaanwijzers + plaathouder inbegrepen in de prijs? Die witte rand rond de richtingaanwijzers, is dat standaard al zo? :notme

1 - 20 of 32 Posts