Honda CB1000R Forum banner

1 - 5 of 5 Posts

·
Registered
22 Posts
Discussion Starter #1
Eindelijk de power gevonden die ik zocht. Andere inlaatkelken, volledige uitlaanlijn van SC-projects (zaaaaalige sound en Db-killer in de kast gelegd :devil ) en memjet (PC van Sc). De machine schiet nu als een raket vooruit en het is schakelen geblazen want de begrenzer wordt in no-time aan het werk gezet. Zalige boel !!! Hoeveel vermogenswinst ik heb geboekt is me momenteel nog een raadsel, maar mijn gevoel zegt : ''de max''. Daarnaast nog een heel assortiment aan andere accessoires eropgezwierd zoals andere nummerplaathouder, pinkertjes van Rizoma, monoseat, valtoppen vooraan en op het blok, stalen remleidingen, originele bouten vervangen door blauwe, frontcover, andere spiegels ...
Binnenkort fotootje, maar eerst nog efkes de spons erover laten gaan, want al dat straatgeweld heeft zijn sporen nageleten.

Ps : Op 13 augustus organiseren we een trackday te Croix-en-Ternois. (zie website www.benjibikes.tk)
Drie groepen, elk 140 minuten (!!!) sjeezen voor 75 €. Geen enkele organisatie doet beter.
Wie mijn CB'tje wil kloppen zal vroeg moeten opstaan en op 13 augustus naar Croix gaan :yay

Zou wel fun zijn om met een paar CB's over het asfalt te scheuren, gelijkgestemde bikers met de coolste machine op aarde...

Spread the word en misschien tot in Croix

Grtz, DIDK-racer

·
Registered
618 Posts
Hopelijk kan je er eens een dyno-chart naastleggen, ikzelf heb een soortgelijke tuning gedaan, maar dan met Akrapovic en zit aan 136 PK (122 aan het achterwiel) en inderdaad, een wereld van verschil. Op mijn motor is zelfs al een bod gedaan van 12000 euro.

·
Registered
22 Posts
Discussion Starter #3
Ben inderdaad ook benieuwd wat de testbank zal te vertellen hebben ... alhoewel dat al die cijfers me eigenlijk niet echt kunnen boeien ... het gevoel dat ik heb met deze machine is 'hugh' en ben nochtans reeds iets gewend, heb reeds twee blades gehad (model 2002 en 2006) en een gixxer 600 (06) maar dit is toch wel top.

12000 is een mooi bod, maar als je alles bij elkaar rekent dan is dat toch eigenlijk de prijs..... dus niet doen en gewoon genieten van deze gave machine.

·
Registered
7 Posts
DIDK-racer said:
Eindelijk de power gevonden die ik zocht. Andere inlaatkelken, volledige uitlaanlijn van SC-projects (zaaaaalige sound en Db-killer in de kast gelegd :devil ) en memjet (PC van Sc). De machine schiet nu als een raket vooruit en het is schakelen geblazen want de begrenzer wordt in no-time aan het werk gezet. Zalige boel !!! Hoeveel vermogenswinst ik heb geboekt is me momenteel nog een raadsel, maar mijn gevoel zegt : ''de max''.

Grtz, DIDK-racer
Klinkt fantastisch DIDK-racer! :respekt
Als ik vragen mag: wat was je uiteindelijk kwijt voor de inlaatkelken en memjet? Ik heb onvoldoende verstand van sleutelen dus zou het door mijn dealer moeten laten doen...
Heb jij ook al eens aan andere veren voor en achter gedacht?

Txs voor je invite voor Croix... ga d'r eens over nadenken, vind het namelijk zo'n kolere eind rijden... :(

1 - 5 of 5 Posts