Honda CB1000R Forum banner

1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
891 Posts
Nice hooligan pics :thumbup

·
Registered
618 Posts
Had het al eens gelezen. Ik vind het toch steeds straf dat men zo afgeeft op die vering. Ik krijg telkens het gevoel dat er over circuitgebruik wordt geschreven. Ikzelf ben niet van de meest verderlichte personen en ik vind de standaard veren best goed voor openbaar weggebruik. Maar goed, elkeen schrijft uit een ander oogpunt, ik tracht me meestal in te leven in het doel dat het merendeel van de kopers in het achterhoofd heeft.

·
Registered
269 Posts
pvdk said:
Had het al eens gelezen. Ik vind het toch steeds straf dat men zo afgeeft op die vering. Ik krijg telkens het gevoel dat er over circuitgebruik wordt geschreven. Ikzelf ben niet van de meest verderlichte personen en ik vind de standaard veren best goed voor openbaar weggebruik. Maar goed, elkeen schrijft uit een ander oogpunt, ik tracht me meestal in te leven in het doel dat het merendeel van de kopers in het achterhoofd heeft.
Er van uitgaande dat iedere CB op dezelfde manier staat afgeveerd vond ik de voorzijde behoorlijk slap staan.
Ik zou de veervoorspanning verhogen en de bijbehorende aanpassing doen aan compressie en rebound
Dan wel voor een iest dikkere olie gaan!
Maar dat zie ik straks wel!!
Goeie vlucht!!

·
Registered
618 Posts
Ikzelf heb mijne ietsjes straffer staan. Nog geen dichtslaande gehad zoals zij melden. Zondag zijn we weg. Bedankt ... :thumbup

1 - 6 of 6 Posts