Honda CB1000R Forum banner

1 - 6 of 6 Posts

·
Registered
94 Posts
Discussion Starter #1
*Points @ pvdk*, want kweet da gij zo ene hebt :p . Is die snel op vlak van ontvangst bij opstarten, routes berekenen, enz....? Heb op het moment een Garmin Nüvi 765T, otogps, die is echt extreem snel sinds die een dubbele processor heeft. Is de Zumo 660 ook snel? Ik hoop het, sinds ik chauffeur ben en da ding moet echt snel reageren / berekenen en geen ontvangst verlies hebben. Laat iet weten :thumbup

·
Registered
382 Posts
Er zijn heel veel problemen met de Zumo 660 het is gewoon niet af, basis functies werken niet(goed) en het is afwachten op nieuwe firmware van Garmin.
Ik heb mijn 550 verkocht en de 660 gekocht maar heb heb nu wel spijt van.
Waarschijnlijk over 6 maanden tot een jaar wordt het een redelijke apparaat, maar dat is hij nu niet.
Wil je van A naar B en slechts routes plaannen op de Zumo zelf, dan doet hij het goed, ook snel. Wil je routes plannen in Mapsource en dan in de 660 inladen dan wens ik je veel succes!

·
Registered
94 Posts
Discussion Starter #3
Heb nogthans pvdk of andere nog niet horen klagen erover :notme .
In België is hij pas beschikbaar binnen 2 weken, dus misschien zijn die al wat verbeterd.
Heb vandaag telefoon gekregen van locale gps winkel hier in mechelen, kerel zei dat hij geen dubbele processor heeft zoals men huidige gps (Nüvi 765T), maar het is wel een vernieuwe & nieuw type processor, dus uiteraard sneller dan andere gps toestellen.

·
Registered
502 Posts
Silencer said:
Heb nogthans pvdk of andere nog niet horen klagen erover :notme .
In België is hij pas beschikbaar binnen 2 weken, dus misschien zijn die al wat verbeterd.
Heb vandaag telefoon gekregen van locale gps winkel hier in mechelen, kerel zei dat hij geen dubbele processor heeft zoals men huidige gps (Nüvi 765T), maar het is wel een vernieuwe & nieuw type processor, dus uiteraard sneller dan andere gps toestellen.
Mijn vader heeft hier in België zijne 660 toch al 2 weken.

·
Registered
94 Posts
Discussion Starter #6
Hornet900 said:
Mijn vader heeft hier in België zijne 660 toch al 2 weken.
Ik zeg alleen wa ik weet eh, heb verschillende winkels afgelopen en de meeste zeide allemaal eind juni komen ze binnen...Probleem is da ik mijn huidige gps verkoop en de zumo dus ook gebruik voor men job, en da ding mag echt nie beginne flashe want heb die continue nodig.

1 - 6 of 6 Posts