Honda CB1000R Forum banner

1 - 20 of 30 Posts
G

·
Guest
0 Posts
Discussion Starter #1
hej, jeg kunne godt tænke mig at vide om der er flere fra danmark her på siden ?
:)

·
Registered
1,459 Posts
cblund said

hey , i could good reflect me ascertain about there's several from denmark here at the paper?

for those not speaking the lingo

gedspeed

·
Registered
235 Posts
cblund said:
hej, jeg kunne godt tænke mig at vide om der er flere fra danmark her på siden ?
:)
:welcome cblund ......endelig var der bid :yay
Jeg har været den eneste fra Danmark på dette site i over et år
så velkommen :guinness
Jeg bor i København og min CB er dragon green og jeg købte den i august 2008.
Hvad med dig ? :bee

G

·
Guest
0 Posts
Discussion Starter #7
hej
jeg kommer fra nordjylland,og min cb var også grøn, men jeg kunne ikke rigtig enes med farven,
så nu er den sort :thumbup så er vi da mindst 2 fra dk . Er du ikke inde på motorcykelgalleri.dk
??? jeg købte min cb i april 09,og det har jeg ikke fortrudt 1 sekund
hvis det var noget ,har jeg en blueflame potte til at ligge i garagen,kørt 500km
mvh michael

·
Registered
235 Posts
cblund said:
hej
jeg kommer fra nordjylland,og min cb var også grøn, men jeg kunne ikke rigtig enes med farven,
så nu er den sort :thumbup så er vi da mindst 2 fra dk . Er du ikke inde på motorcykelgalleri.dk
??? jeg købte min cb i april 09,og det har jeg ikke fortrudt 1 sekund
hvis det var noget ,har jeg en blueflame potte til at ligge i garagen,kørt 500km
mvh michael
Hej Michael
Kun kørt 500 km med de gode landeveje i nordjylland :notme det var ikke meget. Hvordan fik du skiftet farven på din CB ??
Jeg har Akrapovic de-cat open system med Carbon pot + powercommander USBIII....ca 8-10 bhp ekstra på baghjulet og fed lyd :yay
Ja det er lidt underligt at der er så få af vores CB i dk....i det år jeg har haft min har jeg ikke set en eneste !
Jeg vil checke motorcykelgalleri.dk
Vi snakkes ved
Mvh Lennart
PS: BIKE magazine har i næste måned en stor sammenlignelig test mellem vores CB og den nye ZIooo :thumbup

G

·
Guest
0 Posts
Discussion Starter #9
jeg fik en auto maler til at male alle delene
Jeg så 2 cb1000ra i sommers ved træf på toppen, så nej det er ikke mange man ser af dem

·
Registered
235 Posts
Var det et problem med Hondamærkerne på tanken og de påtrykte logoer
på halepartiet ??? Hvad gav du for det ??
Hvis det var din den sorte på motorgalleriet så er den ret cool :respekt
Du er velkommen til at ringe til mig hvis du har behov for at udveksle erfaringer
og eller problemer :thumbup
tlf 30272923

G

·
Guest
0 Posts
Discussion Starter #11
mærkerne på tanken pillede jeg bare af,og lige så med dem på bagpanelet.
det var først meningen at jeg ville bestille nye klistermærker hjem, men nu synes jeg den er rigtig cool uden :beer

G

·
Guest
0 Posts
Discussion Starter #12
jeg mangler forøvrigt et passager sæde til min cb1000, kender du nogen som har et ???

G

·
Guest
0 Posts
Discussion Starter #14
hej fra norge :) rigtig fin cb du har :thumbup den er flot i hvid :thumbup
Jeg har netop bestilt ferie i norge,mc ferie , turen går til sirdal :banana

·
Registered
235 Posts
cblund said:
jeg fik en auto maler til at male alle delene
Jeg så 2 cb1000ra i sommers ved træf på toppen, så nej det er ikke mange man ser af dem
Hvad gav du for det og hvordan er kvaliteten ? :bee

·
Registered
45 Posts
Nu hvor der er en danskertråd, må jeg også hellere sige hej :hello

Købte en ny hvid CB1000R for 14 dage siden.

Da det stadig er lidt koldt og jeg har brugt tid på at modde maskinen, så den passer til min smag og mit behov, er det kun blevet til 500km indtil nu - men mon ikke jeg kommer et godt stykke forbi 20.000km inden sæsonen slutter :)

Tonny

·
Registered
23 Posts
Hejsa

Denne tråd havde jeg ikke lige set, har været herinde en 3 ugers tid efter jeg købte mit eksemplar :)

Min er i dag til 1000 km eftersyn, hvor langt har I kørt på jeres?

·
Registered
45 Posts
Jeg har haft min i en lille måned og nærmer mig så småt 3000km - det er først den sidste uges tid at vejret for alvor er begyndt og flaske sig, så saltbilerne bliver hjemme :thumbup

1 - 20 of 30 Posts