Honda CB1000R Forum banner

1 - 11 of 11 Posts

·
Registered
109 Posts
Discussion Starter #1
vandaag eeen brief van Honda in de bus, ik mag voor een nieuw lichtje gaan...

officiele terugroepactie dus

hebben jullie de brief ook al gehad?

gr T

·
Registered
65 Posts
ik heb nog geen brief gehad maar ik heb ook in tegenstelling tot veel anderen op dit forum
een prima werkend exemplaar .
was die van jou kapot tommy ?

·
Registered
29 Posts
Niet iedereen zal een brief ontvangen, het is afhankelijk van welke lot de achterlichten zijn .Dus als je geen bericht krijgt is er ook niets aan de hand met uw achterlicht.
mvg ron

·
Registered
109 Posts
Discussion Starter #6
het mijne was stuk en is ondertussen vervangen, waarschijlijk ook nog een slecht exemplaar want ik mag een nieuw gaan halen...

gr Tom

·
Registered
618 Posts
Tot nu toe geen brief gehad en nog steeds een volledig werkend exemplaar :thumbup

·
Registered
65 Posts
vrijdag mijn brief ontvangen en ook gelijk bij de dealer het achterlicht laten wisselen .
hij werkte nog prima maar de dealer besloot om hem toch te wisselen.

·
Registered
28 Posts
mijn werkt ook nog perfekt maar heb toch de brief gehad en ga het laten veranderen,moeten het bestellen en kunnen niet zeggen tegen wanneer dat gaat gebeuren.

·
Registered
29 Posts
Vanaf een bepaald chassisnr is het niet nodig om het achterlicht te vervangen.De klanten waar het wel nodig was hebben in Belgie waarschijnlijk allemaal reeds een brief onvangen.Voor andere landen weet ik het niet
mvg ron
pvdk said:
Tot nu toe geen brief gehad en nog steeds een volledig werkend exemplaar :thumbup

·
Registered
33 Posts
ron said:
Vanaf een bepaald chassisnr is het niet nodig om het achterlicht te vervangen.De klanten waar het wel nodig was hebben in Belgie waarschijnlijk allemaal reeds een brief onvangen.Voor andere landen weet ik het niet
mvg ron
pvdk said:
Vorige week een brief gehad, die van mij deed het perfect, maar is door de dealer vervangen.

1 - 11 of 11 Posts