New guy from UK - Page 2
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 13 of 13

Thread: New guy from UK

  1. #11
    Senior Member BigOne-94-14's Avatar
    Join Date
    May 2014
    Location
    Silicon Valley, CA
    Posts
    1,336
    Member #
    3528
    Liked
    228 times
    Quote Originally Posted by Motorola222 View Post
    Yeah why manufacturers cant just call colours by there names it would be so much easier!.
    Oh god no. The wimmin will name the colours then we'll all be screwed

    http://www.datapointed.net/visualiza...olor-names-d3/
    Last edited by BigOne-94-14; 11-23-2016 at 12:12 PM.

  2. #12
    Senior Member doser's Avatar
    Join Date
    Oct 2012
    Location
    Vancouver BC Canada
    Posts
    1,141
    Member #
    2725
    Liked
    244 times
    ^^^ what an interesting chart! the interpretation that I put on it is that is that we males prefer the 'simple' colours of the spectrum ( i.e., the classic rainbow colours), except for a much higher preference for 'purple' over violet. whereas women are more varied in their taste - there are way more small clusters on the female side, and far fewer male. yup, interesting...
    (p.s. about midway along the 80% male line is a small brownish colour called "shit". I suspect a female did not name that!)

    ummm, btw, welcome moto! such an eclectic site! even some useful stuff sometimes too!
    piling the mileage on...

  3. #13
    Junior Member Motorola222's Avatar
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    12
    Member #
    5946
    Quote Originally Posted by doser View Post
    ^^^ what an interesting chart! the interpretation that I put on it is that is that we males prefer the 'simple' colours of the spectrum ( i.e., the classic rainbow colours), except for a much higher preference for 'purple' over violet. whereas women are more varied in their taste - there are way more small clusters on the female side, and far fewer male. yup, interesting...
    (p.s. about midway along the 80% male line is a small brownish colour called "shit". I suspect a female did not name that!)

    ummm, btw, welcome moto! such an eclectic site! even some useful stuff sometimes too!
    hahaha cheers mate, only a few days left now i cannot wait!!!!

Page 2 of 2 FirstFirst 12

Sponsored Links

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •  

Similar Threads

  1. Hello from the new guy
    By Bad Karma in forum Introductions
    Replies: 7
    Last Post: 02-03-2015, 01:54 PM
  2. Another new guy
    By Gunbunny in forum Introductions
    Replies: 10
    Last Post: 09-20-2014, 01:44 PM
  3. New Guy
    By gb_rider in forum Introductions
    Replies: 10
    Last Post: 06-14-2013, 06:24 AM
  4. What a Guy !!!
    By COLVERT in forum General Chat
    Replies: 8
    Last Post: 08-24-2012, 03:48 PM
  5. new guy here
    By blackrckt in forum Introductions
    Replies: 5
    Last Post: 05-03-2012, 05:15 AM